Alla inlägg den 27 april 2019

Av inger Nilsson - 27 april 2019 10:47

Det har varit många solskensdagar så nu önskar jag att det snart kommer regn. Jag vill inte ha det som förra sommaren. Det är verkligen obehagligt med skogsbränder och inte orkade jag jobba i trädgården. Min syster och jag satt mest vid sjön och badade. Det blev tråkigt till slut.

Vi hade en trevlig påsk , barn och barnbarn tillsammans. Det blev kuckeliku som vanligt med olika aktiviteter. Vi blåste upp ballonger som vi skulle sätta ihop till ett torn. Det blev många smällar. Tipspromenad, äggpickning , gissa hur många påskägg det var i en burk, kaffe och goda tårtor och prisutdelning på slutet. Jag tycker detta är jättekul. Knytis på kvällen med mycket god mat.

 Ute är det som vackrast nu med den skira grönskan på björkarna nu. Det är en fröjd att gå ut. Jag njuter verkligen.


Gå ut och njut av naturen. Kram från bloggtanten Inger 85 år-


Senaste inläggen

Presentation


mina intressen är mina 3 katter, trädgården och skolfrågor

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards